Rabu, 31 Disember 2014

PENGUMUMAN !!!

PENGUMUMAN!!!

Ada seorang hamba Allah telah membuat pembayaran pada 04/11/2014. sila sms/wassap/telegram saya bukti pembelian dengan segera. selewat2nya sebelum pukul 1 petang.

Untuk pengetahuan pembaca blog, sila sms/wassap/telegram ke no. hp : +6017 235 8987. 

Nombor lama tidak akan digunakan lagi kelak. SILA AMBIL PERHATIAN.

Yg benar,
Admin HOSPITAL UNTUK BERSALIN

Isnin, 1 Disember 2014

PRODUK TAMBAH SUSU + IBU HAMIL - SUSU MOMMA


BERAPA HARGA MOMMA NI?

[✔] Harga 1 unit (450gm untuk 18x minum)

[✔] Harga : RM76 (SM) / RM85 (SS) termasuk postage
[✔] Untuk pembelian 2 unit ke atas, percuma postage

MACAM MANA NAK ORDER?
[✔] SMS/WHATSAPP <MOMMA><NAMA> ke +6017-235 8987 sekarang!
[✔] Sila email ke : hospitaluntukbersalin@gmail.com


Adakah anda IBU MENGANDUNG yang mengalami salah satu daripada masalah berikut?

[✔] Anda mengalami alahan dan kurang selera makan
[✔] Badan anda penat dan lesu , anda mudah mengantuk dan kurang fokus
[✔] Anda mengalami masalah kulit kering atau eczema
[✔] Rambut anda mudah gugur dan sering gatal kulit kepala
[✔] Anda cepat lenguh dan sakit lutut
[✔] Anda sering terjaga malam akibat kejang kaki dan tidak boleh tidur akibat sakit pinggang
[✔] Anda penghidap anemia, dan sangat risaukan keadaan kandungan anda
[✔] Anda risau bayi anda bakal demam kuning
[✔] Kulit anda kusam dan hitam sejak mengandung
[✔] Anda mahu kandungan anda menjadi bayi yang bijak

Amalkan Susu MOMMA dari sekarang! MOMMA telah terbukti amat bagus untuk diamalkan oleh ibu mengandung dan ibu menyusu. Proses mengandung dan penyusuan anak menjadi MUDAH dengan izin-NYA.

Kuasa penyembuhan semulajadi MOMMA yang di formulasikan dari 12 bahan pasti memberikan KESAN yang MAKSIMUM.

MOMMA adalah produk susu bernutrisi yang dapat membantu ibu mengandung atau menyusu untuk kekal sihat dan cergas dan dapat membekalkan nutrisi yang lengkap buat anak dalam kandungan atau anak yang disusui. Di samping meningkatkan penghasilan susu ibu.

Tidak seperti produk-produk susu yang berada di pasaran, MOMMA adalah Susu Kesihatan & Kecantikan 4 dalam 1 yang PERTAMA di Malaysia yang merangkumi 4 aspek penting

bagi setiap wanita yang bergelar ibu:-

1. Cantik : Membantu menghalus, melicinkan dan mencantikkan kulit ibu dan bayi.
2. Sihat : Membantu memberi kesihatan yang baik dan merawat stress.
3. Bertenaga : Membantu memberi tenaga segera buat ibu-ibu yang sering keletihan.
4. Bijak : Mengandungi bahan-bahan yang dapat membantu meningkatkan perkembangan otak bayi

Diperbuat daripada Formulasi TERKINI campuran 12 bahan SEMULAJADI termasuk bahan-bahan sunnah yang berfungsi membekalkan nutrisi yang lengkap bagi memenuhi keperluan ibu dan bayi.

Kesan semulajadi dapat dirasakan jika diamalkan berterusan selama 7 hari. Selain diperkaya dengan pelbagai nutrisi dan rasa susu coklat yang sedap, tidak berbau hamis,

MOMMA juga adalah susu rendah lemak dan TANPA GULA.

☛ Siapakah yang sesuai mengambil MOMMA sebagai minuman berkhasiat tambahan:-

[✔] Wanita yang merancang untuk hamil
[✔] Ibu hamil yang mahukan yang terbaik buat si anak.
[✔] Ibu yang menyusukan anak

Kenapa, dan apakah perlu ibu mengandung/menyusu mengambil makanan berkhasiat?

Pengambilan diet pemakanan yang sihat dan berkhasiat penting untuk si ibu dan juga bayi. Pemakanan seharian yang seimbang sangat penting, tambahan lagi bagi ibu yang mengandung atau menyusu, semua makanan dan minuman yang kita ambil juga akan turut disalurkan kepada anak.

Justeru,sangatlah penting bagi ibu-ibu hamil atau menyusu mengambil makanan/minuman berkhasiat untuk keperluan tubuh si ibu sendiri & juga anak.

Memahami keperluan dan masalah yang sering dihadapi oleh wanita yang ingin hamil, ibu mengandung dan menyusu, susu dari formula gabungan bahan ektraks semulajadi iaitu

Zaitun, Kismis, Omega 3, Delima, Buah Tin, Habatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Safron, Inulin (prebiotic) dan Coklat dihasilkan bagi memastikan para ibu mendapat khasiat semulajadi.

Antara khasiat-khasiat terdapat dalam Momma:-

1. Omega 3 (EPA & DHA)
[✔] DHA: meningkatkan kepintaran otak, selain membantu pertumbuhan retina mata dengan baik
[✔] EPA: mengurangkan risiko penyakit jantung dan meningkatkan sistem imunisasi badan.
[✔] Mengurangkan risiko alergi di kalangan bayi.

2. Zaitun
[✔] Mengandungi Vitamin A,C,D,E dan K yang sangat berguna untuk menjaga elastisitas kulit
[✔] Menyihatkan kulit kepala bagi mengatasi masalah rambut gugur dan gatal kulit kepala
[✔] Menghilangkan rasa letih, penat dan lesu
[✔] Meringankan stress

3. Kismis
[✔] Meningkatkan penumpuan, koordinasi tangan dan mata serta meningkatkan memori
[✔] Bermanfaat untuk fungsi sistem pencernaan berjalan dengan lancar.
[✔] Membersihkan kolon atau usus dan melawaskan pembuangan air.
[✔] Membentuk sel-sel darah merah

4. Delima
[✔] Mengandungi antioksidan
[✔] Melindungi kekenyalan kulit dan memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak.
[✔] Membantu perkembangan otak bayi dlm kandungan dan melindungi otak bayi.
[✔] Membantu mengurangkan alahan ibu mengandung
[✔] Membantu memberi tenaga utk ibu mengandung & menyusu.
[✔] Mendapatkan bayi yang sihat & kulit yang cantik.
[✔] Melawan radikal bebas yang boleh merosakkan sel dalam badan kita.
[✔] Asid folik yang tinggi, asik folik penting bagi petumbuhan saraf bayi dalam kandungan

5. Buah Tin
[✔] Mengandungi antioksidan
[✔] Mengandungi vitamin A, C, Kalsium, Magnesium hingga Potasium.
[✔] Membantu merawat penyakit buasir, sakit2 dan bengkak badan, batuk yg berpanjangan dan melawaskan kencing

6. Susu Kambing
[✔] Agen pencegah kanser
[✔] Membantu mengelakkan bayi terkena demam kuning / merawat demam kuning.

7. Kurma
[✔] Sangat baik untuk gangguan usus.
[✔] Membantu meningkatkan memori yang baik dan kebijaksanaan untuk janin
[✔] Meningkatkan menguatkan otot rahim dan memudahkan bersalin.

8. Madu
[✔] Mempercepatkan penyembuhan luka.
[✔] Sumber antioksidan yang baik yang dapat membantu melindungi kulit.
[✔] Mengembalikan elastisitasi kulit agar kekal remaja dan lembut
[✔] Membantu pembakaran lemak dengan meningkatkan kadar metabolisma badan.

9. Safron
[✔] Bahan rempah yang termahal didunia.
[✔] Sebagai bahan penenang bagi masalah jiwa yang tertekan
[✔] Membantu melicinkan kulit malah boleh membuatkan kulit lebih cerah.
[✔] Melancarkan perjalanan haid
[✔] Mengelakkan bayi anda terkena demam kuning
[✔] Membantu mendapatkan bayi yang comel, cerah, gebu, sihat dan pintar.
[✔] Bertindak sebagai pembuka selera makan.
[✔] Mengurangkan masalah tidak boleh tidur malam.

10. Inulin (prebiotic)
[✔] Merangsang pertumbuhan bakteria usus baik.
[✔] Membantu meningkatkan penyerapan kalsium oleh tulang
[✔] Membantu mengelakkan kesakitan pinggang.

11. Coklat
[✔] Merawat tekanan atau stress

12. Habatus Sauda

“Habbatus sauda’ terbukti memiliki kesan aktiviti anti-histamin, anti-oxidant, anti-biotic, anti -mycotic dan penghambat Bronchitis”.
Study of Black Seed Oil on Humans, American Scientists

Ibnu Qayyim di dalam bukunya Medicine of the Prophet menyatakan Habbatus Sauda berupaya memulihkan penyakit-penyakit seperti batuk, bronchitits, masalah perut, kecacingan, masalah kulit seperti jerawat, sakit senggugut dan haid yang lain, menambah susu badan, menambah pengaliran air liur dan sebagainya.


BAGAIMANA CARA PENGGUNAAN?

[✔] Minum 25gm sehari ketika sarapan atau sebelum tidur. Bancuh bersama air suam. 

[✔] 5 Scoops bersama segelas air suam. Untuk lebih keberkesanan, minum sebelum tidur.

KANDUNGAN BERAPA BULAN BOLEH AMALKAN? TIADA KESAN SAMPINGAN KE?

[✔] Momma boleh diamalkan dari awal kehamilan lagi. Tiada kesan sampingan kerana menggunakan bahan semulajadi. Untuk Ibu Hamil minum segelas MOMMA sehari.

HALAL KE?
[✔] Sudah tentu, kami adalah Muslim dan menitik beratkan soal HALAL sebagai elemen no 1 kami. Produk diproses oleh Muslim dan dikilangkan di kilang GMP yang mendapat HALAL dari JAKIM.


STOK SANGAT TERHAD. DAPATKAN DENGAN SEGERA SEBELUM HABIS!



TOPUP HARI2, APA ANDA DAPAT? DENGAN TONE EXCEL, CARA MUDAH MENJANA DUIT.

Jika berminat, sila hubungi saya.

Penaja Anda:
Nur Delina Binti Hairuddin
Tel: 017-235 8987
EMail: misz.nurdelina@gmail.com @ hospitaluntukbersalin@gmail.com

Salam sejahtera saya ucapkan kepada anda. 

Program ini ialah Perniagaan KAD SIM Prepaid WOW-ToneExcel. Tapi sebelum anda kata, "Ah, jual top-up lagi", anda silap. Ini bukan program jual prepaid atau top-up.

Ini adalah program baru daripada syarikat ToneExcel dengan kerjasama TuneTalk yang dipelopori oleh Jason Lo dan disokong oleh syarikat gergasi Tune Group yang juga memiliki AirAsia (Tune Air)
Dengan menyertai program ini, anda juga akan mendapat perlindungan insuran percuma sebanyak RM100,000 yang disediakan oleh Tune Insurance dan tiket penerbangan percuma dari AirAsia.
Perniagaan Kad SIM WOW-ToneExcel ini kekuatannya datang daripada betapa mudahnya mereka boleh membeli top-up di mana saja. Lebih tepat mereka tidak perlu membeli top-up daripada anda.

Mereka boleh pergi ke mana-mana Stesen Minyak, 7Eleven, Maybank2u, CIMB Clicks, E-Banking EON Bank, RHB Bank, Tesco serta mana-mana kedai yang ada mesin e-Pay.
Ya, anda tidak perlu susah-susah untuk menjual top-up kepada mereka dan anda akan mendapat pendapatan pasif setiap kali mereka top up kad SIM yang anda jual kepada mereka.

Jika anda fikir anda perlu menukar nombor telefon untuk menggunakan kad SIM ini, anda silap. Anda boleh guna nombor lama anda tak kira sama ada nombor lama tu adalah prepaid atau postpaid.
Sama juga dengan kawan-kawan anda. Mereka boleh guna kad SIM yang anda jual kepada mereka dan masih lagi menggunakan nombor yang sama. Jadi, tidak ada masalah untuk anda dan kawan-kawan anda untuk bergayut dan bersms di handphone mereka sambil mendapat duit pada masa yang sama.

Bagaimana pula dengan potensinya?

Well... seperti yang yang saya katakan, tidaklah banyak mana. Tapi ada benda menarik yang saya ingin tunjukkan kepada anda. Minimum top-up bulanan untuk layak dapat komisyen dalam program ini hanya RM20 sahaja. Tapi kita berdua pun tahu orang guna lebih daripada itu setiap bulan.

RM10 ekejap je. Terutama sekali kalau jenis yang suka call orang. Berikut adalah dua jenis bonus yang anda boleh dapat dari program ini:

BONUS FAST TRACK ( Direct sponsor 1 level )
Apabila anda mengajak kawan anda join maka anda akan mendapat bonus sponsor RM20. Bonus ini anda dapat sekali sahaja. Bonus ini dibayar dua kali sebulan iaitu pada 11hb dan pada hujung bulan 28hb/30hb/31hb

BONUS REFERRALS ( 3 level )

Pendapatan dari bonus ini adalah berulangkali dan ada tiga level. Level 1, 6%, Level 2, 3% dan Level 3, 11%. Jadi kalau anda sendiri pujuk 10 orang, ianya akan menjadi seperti ini, kita anggap setiap orang gunakan prepaid RM30 sebulan:
RM30 x 6% x 10 orang = RM18.00 komisyen anda di level 1
Sedikit kan? Kalau setiap orang yang anda ajak pun ajak 10 orang, ianya akan jadi begini:
RM30 x 3% x 100 orang = RM90.00 komisyen anda di level 2
Woops. RM108... SEBULAN. Tapi itu MASIH LAGI sedikit. Bagaimana kalau setiap orang di atas pun ajak seramai 10 orang? Jawabnya anda akan mendapat:
RM30 x 11% x 1000 orang = RM3300.00 komisyen anda di level 3
 Campur semua sekali anda dapat RM3408.00 sebulan!!!
Ooh... dalam sebulan macam-macam saya boleh buat dengan duit sebanyak itu. Saya pasti anda juga ada macam-macam yang nak beli kalau dapat duit tu.
Itu hanyalah contoh mudah dengan penggunaan prepaid cuma RM30. Saya sendiri guna lebih daripada RM70 sebulan. Mungkin anda juga guna banyak seperti saya.
Saya tak tahu tapi ramai orang di luar sana yang gian berSMS dengan kawan-kawan, bergosip dan berborak sehingga larut pagi.
Bayaran komisyen ini akan dilakukan pada setiap 21 hari bulan terus ke akaun bank anda dengan syarat anda dah ada komisyen minima RM30.
Bayangkan anda tak perlu susah payah top-upkan untuk mereka tapi anda masih lagi boleh mendapat komisyen. Duduk di rumah, tengok TV tapi duit masuk ke kantung anda setiap masa.
Mudah bukan?
Bagaimana pula dengan cajnya? Adakah lebih tinggi daripada telco lain? Tidak sama sekali...
Kadar panggilan kami ialah 28 sen seminit ke semua rangkaian. Yang lain-lain menawarkan kadar panggilan sebanyak 36 sen hingga 39 sen seminit.
INGAT! Anda tidak perlu menukar nombor anda untuk menggunakan TuneTalk ini. Tidak sama sekali. Mari kita lihat apa yang akan anda dapat jika menyertai program ini bersama kami:

Laman web untuk anda menaja secara online atau SMS
www.bisnesprepaid.com/username anda

 
Kad SIM WOW-ToneExcel dengan kredit RM30
Insuran RM100 ribu dari Tune Insurance
Tiket penerbangan percuma dari AirAsia
Pendapatan lumayan dan berterusan setiap bulan


Masih kurang jelas atau tidak faham apa yang saya cuba sampaikan di sini. 
Persoalan anda akan rugi tidak timbul langsung jika anda menggunakan prepaid WOW-ToneExcel. Ingin mencuba bagaimana program ini boleh mengubah hidup anda?
Setiap kali kawan anda call atau sms orang, mereka akan memberi anda duit. Anda tidak perlu lagi berkerut kepala fikir kenapa kredit anda cepat sangat habis kerana anda sudah mempunyai modal sampingan untuk mendapatkan topup.
Peluang ini masih lagi tidak diketahui ramai. Tapi apabila ramai dah tahu, anda mungkin terpaksa bersaing dengan ramai orang. Cuba dapatkan sebelum itu berlaku.
Copy Dari Zulkifly Samad

Rabu, 12 November 2014

SABAH : HOSPITAL WANITA DAN KANAK-KANAK





Info : http://hwkks.moh.gov.my/data/pdfdocS.i.m.xev/kadar.bayaran.pdf

HOSPITAL WANITA DAN KANAK-KANAK, SABAH
Karung Berkunci No, 187
88996, Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia.
Tel : 088-522600
Fax: 088-438512
Email : hwkks@sbh.moh.gov.my
Laman web: http:/hwkks.moh.gov.my

Selasa, 11 November 2014

TERENGGANU : KUALA TERENGGANU SPECIALIST HOSPITAL (KTS)



HARGA PAKEJ BERSALIN SECARA PEMBEDAHAN


HARGA BILIK


* Sila hubungi hospital sendiri untuk harga yang lebih tepat mengenai kadar harga bilik dan kemudahan yang disediakan.

SETIAP BILIK DILENGKAPI DENGAN AIR COND, SIARAN ASTRO, & TV PLASMA UNTUK SETIAP KATIL. Harga bilik termasuk makanan untuk pesakit sahaja. - Harga bilik tidak termasuk harga ubat & khidmat rundingan doktor.

Gambar bilik-bilik :


 





Jumaat, 7 November 2014

SELANGOR : GOMBAK MEDICAL CENTRE (GMC)









Address :
No. 1, 1A & 3A, Jalan SG 3/16, Pusat Bandar Sri Gombak, Batu Caves, 68100, WP Kuala Lumpur.

Operating Hours: 8.30 AM - 10.00 PM (Monday to Sunday)

Delivery Cost Range: RM1300 - RM7000

Phone +60 3-6189 2879

Email : gombakmc@yahoo.co.uk

FB : Gombak Medical Centre Sdn Bhd

Million thanks to : http://www.my-bittersweetlife.com/2014/02/pakej-bersalin-di-gombak-medical-center.html

Selasa, 4 November 2014

JOHOR : HOSPITAL PENAWAR, JB

Pakej Bersalin (HARGA BARU)

# Antenatal Check-up from RM 100.00 which includes consultation, medication, lab tests, ultrasound AND GIFT VOUCHERS !!!
# PERCUMA Antenatal Classes (Hubungi 016-7331326 untuk sebarang pertanyaan)

Normal : RM 2,499.00*
Normal + bengkung : RM 2,549.00*
Normal + epidural : RM 3,099.00*
* Harga adalah termasuk penginapan 2 hari 1 malam untuk ibu dan anak di bilik 6 katil.
(Pembedahan) Caesarean : RM 5,999.00*
* Harga adalah termasuk penginapan 3 hari 2 malam untuk ibu dan anak di bilik 6 katil.

Harga pakej sekiranya tidak mahu bilik 6 katil. Harga bilik untuk bilangan katil yang berbeza :

Single = RM150
Double = RM90
3 katil = RM80
4 katil = RM70
6 katil = RM60

Contoh pengiraan : Pakej Normal + 3 katil
: RM 2,499.00* + RM80 = RM2,579.00
*Harga mungkin berubah dari masa ke semasa. Sila dapatkan maklumat lanjut dengan menghubungi sendiri Hospital Penawar.

Cas Lain

Vacuum RM 200.00
Forcep RM 150.00
Induction RM 300.00
Kembar (Normal) RM 700.00
Kembar (Caesarean) RM 1100.00
Kelahiran songsang RM 150.00
Berkhatan (Baby Girl) RM 50.00
Berkhatan (Baby Boy) from RM 250.00
IUCD RM 300.00

Deposit : RM1,000


Additional Charge (If needed) :
# Pre-discharge Massage dan berbengkung
# Home Post Natal Massage dan Penjagaan selepas kelahiran


Alamat :
Kumpulan Perubatan Penawar, No 23 - 29, Jalan Senai 1, Taman Rinting 81750, Masai, Johor Bahru, Malaysia

Phone +60 7-387 7891 Ext 29
Website:
http://www.hospitalpenawar.com
http://www.penawargroup.com
https://www.facebook.com/penawargroup

Khamis, 2 Oktober 2014

SELANGOR : HOSPITAL AZ-ZAHRAH, BANDAR BARU BANGI

Pakej Bersalin Kautsar - RM 1388.00 sahaja


Kelebihan:-
- Gym
- PERCUMA 1 SESI sauna
- Spa:
- 50% Diskaun 50% untuk 2 jam Pakej Spa

Setiap pakej yang ditawarkan termasuk:

  • Ujian Nurseri, Kumpulan Darah, G6PD Ujian, TSH dan suntikan wajib (VIT K, BCG dan HEP ​​B1)
  • Pemeriksaan CTG (2 kali 10 minit setiap sesi) CTG check-up (2 times 10 minutes per session)
  • Pemeriksaan bayi oleh Pakar
  • Peralatan perubatan dan keperluan asas kehamilan
  • 4 bilik katil

Terma dan Syarat:

  • Kaedah kelahiran normal
  • Bayaran boleh dibuat dengan menggunakan:
  • Bayar Tunai
  • Kad Kredit
  • Skim ansuran Antenatal sebelum kelahiran
  • Pemeriksaan Antenatal sekurang-kurangnya 2 kali dengan Ginekologi dan Obstetrik pakar
  • Bayaran pendahuluan sebanyak RM300 untuk setiap tempahan
  • Caj tambahan mungkin dikenakan jika peralatan tambahan atau ubat diperlukan, atau proses kelahiran yang memerlukan prosedur khas seperti Vacuum, Forcep atau Epidural

Nota: Kadar harga bilik tidak termasuk makanan@RM48.00 dan 6% cukai kerajaan.

Alamat
Hospital Islam Az-Zahrah (HIAZ)No.34, Medan Pusat Bandar 1,
Seksyen 9, Bandar Baru Bangi
43650 Selangor Darul Ehsan
Telefon: 603-89212525
Faks: 603-89212677
Website: http://azzahrah.my
Email: info@azzahrah.my


Klinik
Poliklinik Bandar Teknologi Kajang
Phone: 603-8723 2024
Fax: 603-8723 2025


Poliklinik Bandar Tun Hussein Onn
Telefon/Faks: 603-9081 8787

Rabu, 24 September 2014

KEDAH : PUSAT RAWATAN MAHSURI, JITRA

Tawaran Harga Bersalin

Termasuk :
  • Pendaftaran
  • Perundingan doktor
  • Bilik bersalin
  • Ujian makmal – G6PD, kumpulan darah , bayi dan TSH (Masalah Tiriod pada bayi)
  • Penjagaan bayi dan imunisasi (BCG dan Hepatitis )
  • Alatan semasa bersalin di bilik bersalin
  • Makanan ringan (milo & biskut)
Caj Tambahan :-
  • Ubat –ubatan selepas bersalin
  • Tambahan bekalan alatan klinik untuk ibu dan bayi selepas bersalin.
  • IV drip dan ubatan yang berkaitan
  • Rawatan tumpah darah atau lekat uri
  • Rawatan pemulihan bayi dan penggunaan oksigen
  • Induksi
  • Rawatan CTG (Pemeriksaan jantung/ aktiviti bayi)
  • Caj lebih dari 24 jam / prolonged labour
  • Caj tambahan untuk hari cuti am / umum
  • Peneman pesakit (lodging)
  • Caj ambulan jika pesakit terpaksa dirujuk ke hospital
  • Cambahan untuk assited delivery (forceps / vacuum)
Caj tambahan / malam :
  • Bilik 1  katil – RM 150.00
  • Bilik 4 katil  - RM    50.00
Anggaran Kos Bersalin
  • Normal : RM1900 ++
  • Cesarean : RM5500 ++
Pakej Epidural

Scan 
  • RM105 - CD
Pusat Rawatan Mahsuri
Kami mengalu-alukan maklumbalas dari anda untuk memastikan bahawa perkhidmatan kami adalah pada tahap yang memuaskan.
ALAMAT UTAMA :
No. 1,2 & 3, Jalan Mahsuri 1C
Bandar Darulaman,
06000 Jitra,
Kedah,
Malaysia.
Tel:+604 - 7356786
Fax:+604 - 7356786
Email:info@pusatrawatanmahsuri.com.my
Website Rasmi:http://www.pusatrawatanmahsuri.com.my
FB : https://www.facebook.com/pusatrawatanmahsuri