Rabu, 13 Mei 2015

KUALA LUMPUR : HOSPITAL WANITA & KANAK - KANAK NALURI, WANGSA MAJU







KLINIK O&G
-Isnin hingga Jumaat 9 Pagi hingga 1 Petang
-Isnin hingga Jumaat 3 Petang hingga 9 Malam

KLINIK PEDIATRIK
-Isnin hingga Jumaat 5 Petang hingga 9 Malam

KLINIK O&G DAN PEDIATRIK
-Sabtu 9 Pagi hingga 1 Petang

Ahad & Cuti Umum | TUTUP
Kes Kecemasan : Buka 24 Jam

WAKTU LAWATAN : 9 Pagi hingga 10 Malam

Alamat:
HOSPITAL WANITA & KANAK - KANAK NALURI,
94, Jalan Wangsa Delima 6, 
Pusat Bandar Wangsa Maju
53300, WP Kuala Lumpur.
Tel : +603-4143 3633
Fax : +603-4142 9633

Thanks to http://mummygojez.blogspot.sg/2015/01/pakej-bersalin-pusat-perubatan-naluri.html?m=0

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Saya bersalin anak pertama pada 2010 di Hospital Naluri secara elective cser. total cost RM8k. RM5k+ mum and 3k++ baby sbb anak saya kuning. ( 4 days 3 night ).
    Dari pengalamn saya, service yang ditawarkan tidak berapa memuaskan. Ibu saya seorang materan di hospital kerajaan dan tidak berpuas hati dgn tahap kebersihan ward. Cadar katil saya x di tukar selama 3 hari ( in general hospital they will do this everyday). Sehingga kami sendiri yg mintak ditukarkan.
    Kedua the same person who did the room cleaning (with no glove etc), went out and serve the food later. ( food tiada penutup/ plastik).
    Mungkin bukan semua case, tetapi bayaran dan perkhimatan yg di terima, saya rasakan tidak setimpal.
    Sekiranya anak jaundice, puan2 boleh opt utk pulang dan follow up di clinic kesihatan utk mengurangkan cost.
    Saya juga berharap hospital naluri meningkatkan tahap service pada pelanggan ( Its been 5 years, so i expect there is tremendous improvement here). Atau mungkin ulasan dr ibu2 yang recently mendapat perkhidmatan disitu adalah lebih baik. Yang penting survey or ask around before you engage with any private hospitals.

    Anak kedua lahir pada 2013 di hospital columbia. Normal. 2D1N, total coast rm2300. Jaundince but decided to follow up at klinik kesihatan. Keadaan bilik sgt bersih / Kebersihan makanan memuaskan ( handled by different team). Tiada caj tambahan etc. Very transparent. Alhamdulillah

    BalasPadam